.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه اصلی ریاست سازمان اوقاف

یک منبع آگاه از قوت گرفتن انتصاب حجةالإسلام و المسلمین "سید یدالله شیرمردی" به عنوان نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران طی چند روز آینده خبر داد

به گزارش "شیعه آنلاین" حجةالإسلام و المسلمین "شیرمردی" از روحانیون اصولگرا و از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس بوده که در حال حاضر به عنوان مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، مشغول بکار است.

شیرمردی در گذشته نیز مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس و مدیر کل اوقاف این استان بوده است و پس از تصدی اداره کل اوقاف استان تهران، در مدت زمانی کوتاه نقش مؤثری در امر احیاء و شناسایی موقوفات و بازسازی عتبات متبرکه استان تهران ایفاء کرده است. ارزش مالی موقوفات متبرکه کشف شده در استان تهران طی یک سال مدیریت وی، بیش از دو تریلیون تومان بوده است.

حجةالإسلام شیرمردی از شاگردان درس خارج رهبر انقلاب اسلامی و آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی و از ملازمین حضرات آیات عظام حائری شیرازی، مهدوی کنی، رسولی محلاتی و ناصری بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نه 6 مهر 1388
چطور شد نگفتيد ( يك مازندراني ...يا يك شمالي رئيس سازمان اوقاف مي شود) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.